Convocatoria Junta General Ordinària i Extraordinària d’Accionistes del CD Castellón S.A.D.
El Consell d’Administració de CLUB DEPORTIVO CASTELLÓN, S.A.D. (la “Societat”) ha acordat convocar els accionistes a la Junta General Ordinària i Extraordinària, que se celebrarà a Castelló, a la seu corporativa de Banca Cooperativa Cajamar, Plaça Porta del Sol, 6, 12001 de Castelló de la Plana (Castelló ), el dia 12 de febrer de 2024, a les 12:00 hores, en primera convocatòria.
Es posa a disposició dels accionistes de Club Deportivo Castellón S.A.D. el correu electrònic següent per fer consultes relacionades amb la seva condició d’accionista (accionistas@cdcastellon.com). Qualsevol consulta ha dincloure la identificació adequada de laccionista i les seves accions.
Properament us informarem sobre el mètode d’inscripció per a l’assistència a la Junta General Ordinària i Extraordinària d’Accionistes.
Aquí podeu descarregar la Convocatòria amb l’Ordre del dia
Informació i Foto: CD Castellón