Esports

Continua l’estiu de reformes a l’Estadi de la Ceràmica com a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza

Continua l’estiu de reformes a l’Estadi de la Ceràmica com a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza. Ambdues instal·lacions esportives estan experimentant millores i adequacions per part del Vila-real CF, que cerca mantenir-les modernes ia l’avantguarda en infraestructures.

Com a principal novetat, aquesta setmana el Vila-real CF ja està instal·lant la gespa a l’Estadi de la Ceràmica de cara a la seva estrena com a local a la jornada 4 de LALIGA EA Sports.
La Ceràmica evoluciona

La reforma al feu groc té com a objectiu avançar en la millora d’accessos i l’optimització dels serveis amb la construcció de nous vomitoris i passadissos de distribució que milloraran considerablement la circulació i la seguretat dels aficionats.

A més, s’està construint un nou edifici annex al Fons Nord amb Tribuna, on es crearan nous espais per a ús esportiu, zones d’aparcament i altres àrees, que contribuiran a oferir una experiència millor en els dies de partit i tota mena d’esdeveniments.

Una Ciutat Esportiva més gran i amb més camps

El Vila-real CF ha adquirit 10.000 metres quadrats per ampliar la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, que ja arriba als 130.000 m2. Amb la reforma en curs, el Vila-real CF està construint un nou camp de futbol 11, que exercirà com a dos terrenys de futbol 8, així com tres camps de futbol 5 per als petits del Curs de Psicomotricitat (3-5 anys).

Amb tot això, també està instal·lant una impressionant i moderna gradería doble, amb visibilitat cap al nou camp i l’actual camp 5 perquè els familiars i aficionats gaudeixin dels partits amb les majors comoditats.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint