“Conscienciate” distingeix la Universitat d’Alacant per la seva col·laboració en el voluntariat
La Universitat d’Alacant va rebre el passat divendres el reconeixement de l’associació “Consciencia’t” com a entitat col·laboradora. El vicerector d’Investigació, Joan Mora, va ser l’encarregat de recollir la distinció en nom de la UA en l’acte de fi de curs de l’associació, celebrat a a l’Hort de l’Xocolater (Elx), en el qual es van lliurar diplomes a un centenar de voluntaris.
Consciencia’t
Consciencia’t és una associació formada per joves voluntaris. Té com a objectiu promoure el voluntariat en favor dels col·lectius més vulnerables de la societat. És un nexe d’unió entre persones interessades a fer voluntariat, principalment joves, i entitats que els necessiten.
L’associació il·licitana que presideix Gorka Chazarra, estudiant de l’Grau en Dret de la Universitat Miguel Hernández, compta amb dos estudiants de la Universitat d’Alacant en la directiva, la secretària de l’associació, Elena Rodriguez, estudiant de l’Grau en Dret i el tresorer, Miguel Pérez, estudiant de l’Grau en Infermeria.
Informació i Foto: Universitat Alacant