Esports

Coneix amb detalls a l’equip Aleví D del Villarreal CF

“Què som? Un equip. Qui som? El Vila-real. Què farem? Guanyar, guanyar i guanyar “. Aquest és el crit de guerra d’un equip amb majúscules. L’Aleví D, com la resta de conjunts de la Pedrera Grogueta, es troba en aquests moments sense activitat a causa de l’aturada. Segur que es troben a faltar. No en va, els seus futbolistes i cos tècnic han format una autèntica pinya dins el vestidor.

“És un gran grup humà que ens facilita molt la feina. Els xavals tenen un gran compromís i això es nota en cada entrenament “, comenta un dels entrenadors, Víctor Marín, que té l’ajuda en el cos tècnic de Josep Cerezo.

L’Aleví D competeix en una exigent competició com és el Grup 1 de Aleví de Primer Any de Castelló. Els resultats són el de menys. L’important és la formació dels jugadors, tant futbolística com personalment. “Sobretot els diem que han de ser solidaris i pensar en els companys. És important crear un grup humà per a partir d’aquí créixer, tant com a jugadors com a persones “, assevera Víctor Marín.

De fet, des que s’iniciés la Lliga, l’equip ha crescut substancialment. “Els jugadors saben molt bé el que han de fer en el moment que tenim la pilota i també quan no el tenim. Els conceptes estan molt clars “, conclou el tècnic. L’Aleví D va ‘in crescendo’.

Els jugadors que componen l’equip són Héctor Carmona Cortés, Marc Soler Rubert, Manolo Rubert Colonques, Pascual Girona Montblanc, Sebastian Gabriel Sasu, Vicent Climent Moliner, Pau Sainz de Baranda Poveda, Xavi Sanjuán Rodríguez, Héctor Puchol Suárez, Ferran Barreda Salat, Carles Arnau Peña, Sergio Martínez Sabiote i Samuel Zahinos Muñoz.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint