Esports

Conclou la temporada 2018/2019 de la Pedrera Albinegra

El cap de setmana passat van culminar els pocs partits de la Pedrera del CD Castelló que faltaven per disputar-se.

La temporada 2018/19 de la Pedrera Albinegra ha arribat a la seva fi. Després que es disputaran els partits pendents del Prebenjamí B, Cadet B i Cadet C del CFP Castalia aquest cap de setmana, la direcció esportiva de la Fundació Albinegra ja només pensa en la temporada 2019/20, que va començar a treballar des de fa diverses setmanes per preparar millor la temporada que s’acosta.

La Pedrera del CD Castelló ha aconseguits diversos èxits aquesta temporada en lliga regular, a més de les incomptables i excel·lents actuacions que s’han realitzat en els tornejos on el CD Castelló ha assistit. L’Infantil A i Cadet A del CD Castelló van aconseguir doblet: campionat i ascens de categoria, mateixa doble gesta que va repetir l’Infantil C del CFP Castalia. La trista notícia va ser el no ascens del Juvenil A del CD Castelló, que es va quedar a un punt de ser Divisió d’Honor. A més, el fet de mantenir-se en aquesta categoria va impedir que el Juvenil B del CD Castelló no pot aconseguir l’ascens després de quedar com a primers en la seva lliga. No obstant això, la família albinegra es mostra orgullosa de la temporada que van fer i no hi ha dubte que la 19/20 tornaran a intentar-ho per deixar a la Pedrera del CD Castelló en cotes més altes.

Ara és temps de reflexionar, descansar i estar preparats per a la temporada que ens espera. ¡Pam Pam Orellut!

 

 

 

Informació i Foto: CD Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint