Cultura

Concerts d’aquesta setmana amb Produccions Metronom

El duet format per Borja Penalba i Meritxell Gené continuen portant pels escenaris de Catalunya l’espectacle “D’un temps, d’un país”, en homenatge als grans noms de la Nova Cançó. En aquesta ocasió, estaran al Centre Cultural de Gelida el divendres 27 de març a les 20.00 h dins de la programació del Projecte de Cultura BarnaSants.

Canta Canalla posarà la nota musical de la III Edició de Lloquetes Festival a la localitat d’Albalat de la Ribera. A partir de les 10.00 h a la Plaça de la Cort, xiquets i majors podran gaudir de tallers, jocs i teatre. No us ho podeu perdre.

Borja Penalba continua portant al directe les cançons del seu últim disc, “Giròvag: Suite de Parlavà”. Serà el diumenge 29 de març a les 19.00 h al Teatre La Fàbrica de Barcelona dins del Projecte de Cultura BarnaSants. Les entrades per al concert del cantautor valencià estan disponibles des de 12 € (aconsegueix-les ací).

27/03 Penalba & Gené – Gelida (Centre Cultural i Recreatiu, C/Major, 51). Concert “D’un temps, d’un país” – 20.00 h

28/03 Canta Canalla – Albalat de la Ribera (Plaça de la Cort). Tercera Edició Lloquetes Festival – 10.00 h

29/03 Borja Penalba – Barcelona (Teatre La Fábrica, Plaça Mañé i Flaquer). Concert “Giròvag: Suite de Parlavà – 19.00 h

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint