Esports

Comunicat sobre la designació de Patrons de la Fundació de la Comunitat Valenciana Levante UD Cent Anys

Benvolguts accionistes de el Llevant Unió Esportiva, S.A.D. ( “Llevant UD”).

Com fos que la vigència de l’càrrec d’alguns Patrons de la Fundació Levante UD Cent Anys és de quatre anys i part dels seus membres van ser elegits en l’any 2016, els informem que es va a obrir el procés per a l’elecció de nous Patrons, o reelecció dels actuals.

Cal recordar que l’actual Patronat, d’acord amb els Estatuts vigents, està conformat per set (7) Patrons Institucionals; un total de nou (9) elegits per diversos òrgans de el Llevant UD SAD; i altres set (7) elegits pel mateix Patronat.

– Els Patrons institucionals són: Ajuntament de València, Diputació de València, Generalitat Valenciana, Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Associació d’exfutbolistes de el Llevant UD, Delegació de Penyes de l’Llevant UD i FROG Associació d’accionistes de el Llevant UD.

– Patrons designats pel Llevant UD: Un mínim de sis (6) i un màxim de nou (9) i en particular:

El president del seu Consell d’Administració.

Un màxim de dos (2) membres del seu Consell d’Administració.

Així mateix, la Junta General d’el Llevant UD, a proposta de Consell d’Administració, haurà de designar sis (6) persones d’entre els accionistes i abonats de el Llevant UD, d’acord amb els requisits que s’indicaran a continuació.

– Patrons designats pel Patronat: Fins a un màxim de set (7) patrons designats pel propi Patronat. En particular:

Un (1) d’aquests Patrons ha de ser un expresident de el Llevant UD.

Sis (6) Patrons es designaran d’entre els accionistes i abonats de el Llevant UD, d’acord amb els requisits que s’indicaran a continuació.

Procés d’elecció i requisits per poder ser elegit com a patró per la Junta General de la societat o pel propi Patronat

Cal recalcar que nou dels Patrons seran escollits pel propi Llevant UD. Tres d’ells el president i dos (2) membres de Consell d’Administració de l’Llevant UD i els altres sis (6) seran votats per la Junta General Ordinària d’Accionistes (amb data per definir, però a finals d’any com és habitual) . Posteriorment, sis (6) que seran elegits per votació pel propi Patronat.

Els requisits per a les propostes són els següents:

I. Seran persones físiques o jurídiques (les quals hauran de designar al seu corresponent representant persona física).

(II) Hauran de ser accionistes i abonats de el Llevant UD amb una antiguitat mínima en les dues condicions de cinc anys (en el cas que es designi una persona jurídica, la condició d’abonat podrà tenir-tant aquesta persona jurídica com qualsevol altra persona jurídica pertanyent al seu mateix Grup, així com la persona física que directament o indirectament controli a aquesta persona jurídica).

(III) Per garantir la pluralitat de la representació dels accionistes, la Junta General d’el Llevant UD i el Patronat de la Fundació hauran de designar només dos (2) Patrons, respectivament, per cada un dels grups d’accionistes que s’indiquen a continuació :

A. Dos (2) Patrons, entre accionistes que tinguin un mínim d’una (1) i un màxim de trenta (30) accions.

B. Dos (2) Patrons, entre accionistes que tinguin un mínim de trenta-una (31) i un màxim de cent cinquanta (150) accions.

C. Dos (2) Patrons, entre accionistes que tinguin un mínim de cent cinquanta-una (151) accions.

A aquests efectes, es computaran conjuntament les accions que pertanyin a una mateixa persona física, als seus familiars per consanguinitat o afinitat fins al segon grau, ia les societats en què aquesta persona física (juntament amb, si escau, els seus familiars fins al segon grau) ostenti més d’el cinquanta per cent (50%) de l’capital. De la mateixa manera, totes les accions que pertanyen a una societat es computaran conjuntament amb la resta de societats del seu Grup (entenent per “Grup” la definició continguda en l’article 42 de el Codi de Comerç). De la mateixa manera, es computaran les accions que es tinguin en el moment de l’nomenament, sense que aquest nomenament es vegi afectat per transmissions o adquisicions que es realitzin amb posterioritat.

De conformitat amb el que s’ha dit, en la seva condició d’accionista de el Llevant UD i en cas que consideri que reuneix els requisits indicats, així com el prestigi i l’honorabilitat requerits per poder ser designat com a patró de la Fundació, li oferim la possibilitat de proposar- com a candidat perquè el Llevant UD i el Patronat de la Fundació puguin considerar aquesta proposta. Els actuals membres del Patronat ja han mostrat la seva disposició a presentar-se.

Informació i Foto: Levante UD

Deixa un comentari

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint