Comunicat oficial del Llevant davant la resolució de la jutge Única de Competició del dia d’avui en què declara alineació indeguda del jugador del FC Barcelona, Joan Brandariz ‘Chumi’

Davant la resolución de la jutge Única de Competició del dia d’avui en què declara alineació indeguda del jugador del FC Barcelona, Joan Brandariz Chumi, en el partit d’anada dels vuitens de final de la Copa del Rei, Llevant UD- Barcelona, el club Vol manifestar sumi Satisfacció por haver aconseguida que es Haia fallada a favor sobre interessos i, de d’aquesta manera, es reconegui que el Llevant UD tenia la raó des d’un principi aúnque lamentablement no sigui en el temps i forma desitjats.

A més, els serveis jurídics del club van a estudiar la POSSIBILITAT de recurs al no tenir aquesta resolución conseqüències disciplinàries. Cal recordar que el recurs del Llevant SER desestimada en super dia pel Comitè de Competició i por el Comitè d’Apel·lacions de la Reial Federació Espanyola de Futbol però que el Tribunal d’Arbitratge Esportiu ordenat reobrir el cas a Competició.

Informació i Foto: LevanteUD