Comunicat oficial del Levante UD respecte als abonaments

El Llevant UD informa als abonats que van tenir un problema amb el seu abonament per accedir dissabte passat a el partit davant el Getafe CF que poden passar per les oficines de l’estadi on se’ls farà entrega d’un duplicat de forma gratuïta.

Aquesta incidència en els torns per un problema tècnic a l’estadi, provocat per una de les impressores de Laliga, pot haver afectat un màxim de l’14’8% dels abonats. El club, a l’tenir coneixement de la incidència, va decidir usar el passi mestre per deixar entrar a tots els abonats i així no demorar l’accés a l’estadi. Posteriorment, es va anunciar que tots els abonats compten amb el partit com assistit dins de la promoció de fidelització de la temporada 22-23.

A l’haver-se utilitzat el passi mestre per donar accés als abonats, és convenient ara que tots comprovin si el seu abonament dóna error per no tenir problemes en l’accés de l’proper partit a l’estadi ‘Ciutat de València’, que serà el dijous de la setmana que ve a les 21:30 hores davant l’Atlètic de Madrid.

La comprovació és senzilla. Mirin la foto que adjuntem, amb una passada defectuós (el de la dreta de la imatge) i l’altre no (el de l’esquerra de la imatge), i si observen que el codi de barres posseeix línies més juntes i, fins i tot, acaba convertint-se gairebé en una única franja negra, és que és erroni. Els canvis s’efectuaran sense cost des de demà fins dissabte a les taquilles de l’estadi entre les 9:30 i les 20:00 hores.

En cas de dubte davant d’aquesta incidència és preferible que l’abonat s’acosti a les taquilles per solucionar-la.

Recordar que l’abonat pot portar l’abonament descarregat en l’aplicació de club (Granota Fan Club) i accedir a l’estadi mostrant el dispositiu mòbil el que evita qualsevol incidència.

Finalment, el club demana disculpes per les molèsties ocasionades.

Informació i Foto: Levante UD