Comunicat del Valencia CF aclarant diversos assumptes
Un cop disputat el partit d’aquest dissabte davant el Cadis CF en què el Club tenia posada tota la seva atenció, el València CF vol aclarir:
1. El València CF no està en venda, ni tan sols una part de el paquet accionarial del seu màxim accionista.
2. Peter Lim reitera el seu compromís i implicació com a màxim accionista, mostra d’això és la proposta d’ampliació de capital que haurà d’aprovar en la pròxima Junta General Ordinària d’Accionistes.
3. Pel que fa a les declaracions que apunten a un suposat “amic” de Peter Lim, el màxim accionista vol aclarir que desconeix a quina amic es refereix.
4. Fins i tot en l’hipotètic cas que aquesta oferta existís, seria rebutjada.
La intenció de l’màxim accionista amb aquest comunicat és ser clar i transparent davant unes falses afirmacions que tenen com a objectiu enganyar el valencianisme i desestabilitzar el Club.
Informació i Foto: Valencia CF