Comunicat de l’Ajuntament de Castelló per la pluja
DILLUNS 29 DE
SETEMBRE a la ciutat de Castelló. Una reunió convocada després de
participar prèviament els seus membres en la reunió de coordinació convocada
per l’Agència Valenciana d’Emergències de la Generalitat Valenciana. A la vista
d’aquesta alerta taronja i davant la possibilitat que passe a roja en les pròximes
hores, ja que en litoral nord i litoral sud ja està en alerta roja, i de les
recomanacions del 112 de la GVA, tenint en compte, a més, el Protocol
Municipal enfront d’Inundacions en Centres Docents s’ha decidit:
– La suspensió de tota activitat lectiva en la jornada del dilluns 29 de setembre
de 2025.
– La suspensió de les activitats organitzades o autoritzades per l’Ajuntament i
els seus organismes dependents a l’aire lliure.
– El tancament de la Pineda en el Grau.
– La suspensió de l’acte institucional per San Miguel, patró de la Policia Local.
– Activació del Protocol amb les mesures de protecció en séquies i llits de la
Marjalería, la qual cosa inclou l’activació dels motors i caragols per a
l’evacuació d’aigua en cas que fora necessari.
*Preguem a la població evitar desplaçaments innecessaris i seguir les
indicacions del servei d’emergències 112 a través dels seus canals oficials.