Política

Compromís per Castelló prepara més de 40 preguntes per a l’inici de les comissions

L’Ajuntament de Castelló ha convocat les Comissions d’Estudi, tal com portava setmanes exigint Compromís. En el seu paper d’oposició, la formació liderada per Ignasi Garcia ha intensificat els seus esforços per a, segons ha confirmat el Portaveu del Grup Municipal, «exercir un control efectiu i una supervisió responsable sobre les accions de l’executiu local». Garcia ha assegurat que han treballat «per a elaborar una bateria de més de 40 preguntes clau per a marcar de prop al govern en els temes que més preocupen la ciutadania».

García ha emfatitzat en la importància d’aquest procés, assenyalant que «les Comissions d’Estudi informatives són fonamentals per a la nostra labor de fiscalització i transparència». «Durant massa temps, la nostra capacitat per a exercir aquest control s’ha vist obstaculitzada per la inacció del Partit Popular».

Compromís ha preparat una bateria de més de 40 preguntes que, segons el portaveu, «aborden des de l’inici del curs escolar al setembre, fins a qüestions de fiscalitat que, amb el programa pactat per les dretes, perjudiquen la majoria treballadora». «A més, preguntarem també per les polítiques ideològiques i sectàries sobre els nostres senyals d’identitat que volen fer PP i Vox».

García també ha destacat que posarà el focus en l’oportunitat perduda de recuperar l’icònic cinema REX per a la ciutat de Castelló. «La tasca fonamental de Compromís és la d’una oposició útil que garantisca la transparència d’un govern que per si mateix no l’oferirà», ha finalitzat.

Informació i Foto: Compromis Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint