Educació

Comencen els Esmorzars amb empreses i institucions en la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d’Alacant

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d’Alacant organitza Esmorzars amb Empreses. Dirigit a l’alumnat de la Facultat matriculat en l’assignatura de Pràctiques en Empresa i amb l’objectiu de conèixer empreses i institucions on poder realitzar les pràctiques en empresa el 4 de febrer, a les 10:00 hores, a la segona planta de la Facultat, comencen amb «Esmorzar d’ADE, Economia i TADE».

Aquest nou format d’Esmorzars amb Empreses permetrà interactuar als estudiants amb les empreses de forma directa i escoltant dels responsables de recursos humans, les millors propostes de pràctiques que puguin realitzar en els diferents departaments de les empreses convidades.

Hi participaran Francisco Gil Amorós, d’Innova Consulting Empresarial. S.L; Ignacio Rico Creuat, de Sha Wellness Clínic; Jon Herrero, de Ortholab; Salvador Viniegra, de Aliaudit; Eduardo Hernández Conesa, de Grup Sala Germans; i de el Grup Marjal Resorts, Virgili Orozco.

Les places estan limitades a l’aforament i cal inscriure en el formulari publicat al web.

Els propers Esmorzars amb empreses seran els dies 11 de febrer, per a Publicitat i Relacions Públiques; 14 de febrer, adreçat a alumnat de Sociologia; i 19 de febrer, destinat a estudiants de Treball Social interessats.

Informació i Foto: Universitat Alacant

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint