Esports

Comença el I campus albinegre de nadal

Els petits albinegros ja han tingut la seva primera presa de contacte amb els seus nous companys per seguir aprenent en una esdeveniment que promet ser apassionant.

El Complex Esportiu Gaeta Huguet ha acollit en el matí d’avui el primer dia del CAMPUS albinegre de Nadal. Desenes de nens han rebut les primeres instruccions del que serà l’esdeveniment albinegre, així com una alimentació adequada per als exercicis que han tingut lloc durant el matí.

Una de les característiques del campus ha estat l’eina que s’ha posat a disposició per comptar amb un entrenament a l’última moda. Aquest l’ús de l’Smart Ball, una pilota intel·ligent capaç de millorar el control de la pilota, els llançaments i regats per dominar el terreny de joc. Inclou un sensor integrat exclusiu de Smart Ball que informa sobre alguns aspectes del tret -potència, gir, força i trajectòria, a més de consells per treure el màxim partit al domini de pilota-.

A més, la forma de distribuir els grups s’ha fet a consciència. En funció de la posició que ocupen els ‘petits’ al terreny de joc, han rebut l’etiqueta de ‘Porterazos’ si es col·locaran els guants a la porteria; ‘Puyols’ si seran els encarregats d’evitar els gols; ‘Jugones’ si actuaran al centre del camp i ‘Cubis’ si seran els davanters encarregats d’anotar els gols.

Només és el primer dia, però en el dia de demà ja es prepara alguna que altra sorpresa perquè els mini-orelluts gaudeixin d’un campus a albinegre.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint