Esports

Com i quan aconseguir el teu bitllet per gaudir del I Dia de la Pedrera?

Ja estan definits els horaris i punts de venda per aconseguir el teu bitllet que servirà per gaudir el proper dissabte 29 de febrer dels partits de l’Amateur i Juvenil A del CD Castellón a l’Estadi Municipal de Castalia.

Acostumats a gaudir aquesta temporada dels partits de l’filial i juvenil albinegre al Javier Marquina, el ‘Dia de la Pedrera’ traslladarà les seves trobades de la següent jornada a l’Estadi Municipal de Castalia. Per això, en aquest dia tan especial, l’entrada serà única -tant per a abonats com no abonats- i amb seient a Tribuna Baixa: consistirà en un donatiu de 5 € destinat íntegrament a la Fundació Albinegra. Els futbolistes de el Primer Equip, Raúl Alcaina i Juanto Ortuño, ja saben com fer-se amb la ‘clau’ … I tu també pots aconseguir-la!

-El divendres a les oficines de la Fundacio Albinegra (baixos de Castalia, porta 4), en horari de matí (10h a 14h) i de tarda (17: 30h a 19: 30h)

-El dissabte a les taquilles de l’Estadi (Carrer Osca s / n) a partir de les 15h

La Fundació Albinegra recorda que els nens fins a 10 anys tindran accés lliure, havent de retirar invitació en l’horari comentat per al donatiu. Animem a tota la Família Albinegra a assistir a el temple albinegre a animar el Juvenil A del CE Castelló, que rebrà a el Llevant UD ‘B’ a les 16: 30h i, un cop finalitzi aquesta trobada, el Amateur s’enfrontarà a l’Alqueries CF (19 : 00h).

Informació i Foto: Fundación Albinegra

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint