Colomer signa un conveni amb l’Ajuntament de Llíria per promocionar el producte turístic del municipi a través de la música
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha visitat el municipi de Llíria on ha signat amb l’alcalde de la localitat, Joan Manuel Miguel, un conveni de col·laboració entre les dues entitats per donar suport a accions de promoció del producte turístic de Llíria a través de la música. Aquest acord permet a Turisme destinar 60.000 euros a lAjuntament de Llíria per a la realització dactuacions de difusió.
En concret, Francesc Colomer ha subratllat la importància d’impulsar nous productes que contribueixin a potenciar el turisme a la Comunitat Valenciana i ha destacat la feina que realitza Llíria per “impulsar productes turístics lligats a la música”. En aquesta línia, ha recordat que “Llíria és música, i la mateixa Unesco ho ha certificat”.
Mitjançant aquest conveni, Turisme dóna suport a l’Ajuntament de Llíria per impulsar diversos esdeveniments com ‘eMe 2022, Early Music of Edeta’, festival que es va celebrar el mes de març passat i que té com a objectiu la difusió del patrimoni històric de Llíria a través de la música.
També s’ha impulsat LLUM Fest 2022. Es tracta del 4t Llíria Universal Music que es va celebrar entre el 17 de juny i el 17 de juliol. Estava dedicat a les músiques originàries de tot el continent americà.
La signatura d’aquest acord s’ha emmarcat en una jornada organitzada pel consistori, que ha inclòs una visita guiada per la Llíria Històrica i la presentació del Projecte Allotjatiu Albergo Diffuso La Vila.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana