Colomer presenta el receptari ‘Cuina i Maridatge amb Productes de Proximitat i D.O. de la Comunitat Valenciana’

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha presentat el receptari “Cuina i Maridatge amb Productes de Proximitat i D.O. de la Comunitat Valenciana’ al CdT de Castelló de la Plana.

Colomer ha destacat “la tasca i professionalitat” dels i les formadors que treballen a la Xarxa CdT “amb els alumnes, però també en totes aquelles accions de promoció que es realitzen per dotar de prestigi la nostra cuina”. “Representen l´essència del millor d´un sector que genera felicitat, treballant en la creativitat, innovació, a més de custodiar la tradició”.

En aquest sentit, ha remarcat la capacitat de “generar creativitat i prestigi a una destinació a través de la cuina i dels nostres productes més autòctons”, i per això ha reivindicat l’ofici “dels cuiners i les cuineres”, perquè a més, “la atenció humana a través de la cuina és insubstituïble”.

La presentació del receptari ‘Cuina i Maridatge amb Productes de Proximitat i D.O. de la Comunitat Valenciana’ s’ha emmarcat dins de la jornada formativa ‘Gastronomia Excel·lent: producte i maridatges’, impulsada per Turisme a través de la marca L’Exquisit Mediterrani, i que té com a objectiu fomentar el producte local com a element central de la gastronomia.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

noticiesdigitals

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: