Colomer lliura a València els distintius de qualitat turística Sicted a 22 noves entitats
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha lliurat aquest dijous a València, juntament amb el regidor de Turisme de l’Ajuntament, Emiliano García, els distintius del Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola a Destino (Sicted) a 22 noves entitats del municipi.
A més, 86 serveis turístics més han renovat el seu distintiu. La destinació València arriba a un total de 171 entitats certificades pel Sicted on destaquen l’allotjament (23%), l’hostaleria (18%); i els guies i tallers (14%).
El secretari autonòmic de Turisme ha volgut destacar que València “fa una aposta forta buscant el posicionament i la fortalesa”. A més, ha remarcat que la qualitat certificada “és cada vegada més necessària en un món competitiu i exigent”, i ha posat èmfasi que els distintius Sicted “aporten valor a un model turístic i al territori”.
Colomer també ha reiterat que “Sicted és uns dels nostres programes més interessants, perquè és una victòria d´equip” i ha recordat que fins a 35 subsectors formen part d´aquest programa basat en “l´hospitalitat i el culte al client”.
Noves entitats de València que reben el distintiu Sicted
Els 22 nous serveis i empreses de Dénia que han obtingut el distintiu Sicted aquest dijous són: la Fundació universitat empresa de valència (adeit); cinc restaurants del grup Ricard Camarena (Ricard Camarena, Bar X, Canal Bistro, Habitual, Central Bar Ricard Camarena); G20 Corporation; a més del grup La Lola (La Lola, Colmado La Lola i Lolita bar & cocktail).
També han resultat distingits el Trident de Neptú; Nava Thai; The Easy Way; Sabbia by Gabbeach: l’escola Nàutica Alisis; Citizentral Gascons i Juristes; Integra-T Experience; CaminArt. Camins de Cultura i d’Art; Enforex, escola espanyol; Guia oficial de turisme Betlem; i la signatura d’apartaments ‘My Little Loft’ Ruzafa Bernia.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana