Colomer lliura a Peníscola els distintius de qualitat turística Sicted a 16 entitats del municipi
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha lliurat a Peníscola, juntament amb l’alcalde de la localitat, Andrés Martínez, els distintius del Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola a Destino (Sicted) a 16 entitats del municipi.
Es tracta de serveis públics i privats, així com empreses turístiques locals que n’han renovat el distintiu i certifica així la seva constant per l’excel·lència turística. Actualment, Peníscola compta amb 29 entitats adherides al programa Sicted.
Les empreses i serveis de Peníscola que han rebut aquest dijous el distintiu Sicted són Agora Hotels y Resorts, 50 Cinquanta, Altubel, Apartaments Turístics Jardins Del Plaza, Aparthotel Acuasol, Càmping Los Pinos, Gran Hotel Peñiscola ****, Hotel & Spa Acuazul 4*, Hotel La Cabanya, Hotel Rh Don Carles, Hotel Tio Pepe, Immomart, Museu de la Mar, Ofertes Costa Azahar, Tamarindos Peñiscola S.L. i l’oficina Tourist Info Peníscola.
3,5 milions d’euros d’impuls turístic
Francesc Colomer ha remarcat també el compromís de Turisme Comunitat Valenciana amb Peníscola per a l’impuls del turisme i ha assenyalat que des del 2019 Turisme ha invertit al municipi més de 3,56 milions d’euros.
Aquest muntant ha permès “dotar i mantenir” les infraestructures de les platges i donar suport al sector turístic local a través de cursos de formació turística; d’ajudes directes davant de la COVID-19; a la competitivitat i desestacionalització; a la millora de recursos turístics o dels ajuts a través del Bo Viatge i del Programa de l’Imserso CV.
A més, s’ha impulsat el Pla de Sostenibilitat Turística a Destinació i convenis de màrqueting col·laboratiu amb l’Ajuntament per promocionar Peníscola com a Ciutat del Cinema, així com activitats musicals d’impacte turístic a través de la marca Mediterranew Musix.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana