Col.labora amb el VillarrealCF en l’iniciativa a favor de l’associació espanyola contra el cancer
Va arribar l’hora de demostrar la teva solidaritat. Ja està obert el termini per inscriure en la campanya solidària #QueTeTomenElPelo, llançada fa dues setmanes per les jugadores del Femení B del Vila-real CF a favor de l’Associació Espanyola Contra el Càncer. Aquesta acció està emmarcada dins d’Endavant Solidaritat.
Els interessats a participar en la campanya de donació #QueTeTomenElPelo han de tenir com a mínim 30 centímetres de pèl (no importa que estigui tenyit) i apuntar-se prèviament omplint el següent FORMULARI D’INSCRIPCIÓ. A canvi, els donants rebran dues entrades per al partit davant el RC Celta de Vigo en l’Estadi de la Ceràmica (dissabte 28 d’abril, 20.45 hores).
Hi ha temps per apuntar-se fins al divendres 27 d’abril a les 12.00 hores, que serà just quan acabi el termini d’inscripció per a totes aquelles persones que vulguin tallar els cabells i donar-lo a la ‘Fan Zone’.
La campanya arrencarà dues hores abans del començament del partit contra el conjunt gallec en la ‘Fan Zone’ situada just davant de la façana del Fons Sud de l’estadi groc. Allà, les futbolistes dels equips femenins de l’#CanteraGrogueta donaran exemple i donaran el seu propi pèl en els llocs habilitats per a l’ocasió, amb alumnes / as de perruqueria de l’IES Francesc Tàrrega de Vila-real.
Els interessats també poden portar els cabells tallat des de casa. Les instruccions són les següents:
Fes una cua i estreny fortament la goma.
Fes un tall per sobre de la goma perquè quedi la cua ben subjecta.
Enrotlla la cua i lliura-en els llocs de perruqueria situats a la ‘Fan Zone’. També es pot enviar directament a la següent adreça: Associació Espanyola Contra el Càncer, JP Castelló, Avinguda Doctor Clara 36 baix, 12002, Castelló de la Plana.
Per a més informació es pot trucar al telèfon 964.219.683.
Informació i Foto: http://www.villarrealcf.es