Ciutadans (Cs) de Vila-real proposa habilitar sales de lactància en els edificis municipals
La portaveu adjunta de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Vila-real, Ana Riera, ha proposat, a través d’una moció plenària, “l’habilitació de sales de lactància en els edificis municipals” i, en aquest sentit, ha reclamat ” dotar per als pressupostos de 2018 i també els de 2019 d’una partida perquè puguin escometre les reformes pertinents “.
Riera ha explicat que “aquestes sales estan destinades tant a mares com pares que poden alimentar o canviar als seus nadons com un servei que s’ha d’oferir necessàriament per seguir avançant en igualtat i en la conciliació de la vida familiar i laboral”. Així, la regidora ha aclarit que “són molts els edificis municipals i múltiples seus usos pel que cada un haurà d’adaptar segons les seves característiques i en funció del que determinat pels tècnics municipals i el Govern, si accepten finalment la proposta de Cs”.
“Les sales de lactància institucionals no només serveixen perquè les dones que ho desitgin puguin exercir el dret a la lactància materna dins l’àmbit laboral, sinó que també puguin fer-ho aquelles veïnes que vagin a fer alguna gestió o assistir a un esdeveniment en alguns els immobles “ha tancat la regidora.
Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org