La candidata de Ciutadans (Cs) per la província de Castelló al Congrés dels Diputats, Sandra Julià, ha traslladat que «Cs es marca com a prioritat establir un full de ruta clar per a les infraestructures de la nostra província». «PP i PSOE han vingut donant bandades i vivint de les inauguracions en lloc de treballar per respondre a les mancances de Castelló en matèria de carreteres o d’infraestructures ferroviàries», ha apuntat Julià, que ha citat «l’estafa de l’AVE que circula a velocitat d’Euromed, el caos dels Rodalies, la discriminació amb Catalunya respecte a l’AP7 o l’abandonament de la prolongació de l’A7 com a exemples de l’herència que ens deixa el bipartidisme «.
Així doncs, per la candidata «cal una planificació i un coneixement real de les necessitats perquè la nostra província compti amb les mateixes oportunitats que la resta, ni més ni menys». A més, «cal destacar que la millora de les connexions a Castelló són cada vegada més urgents ja que estan molt vinculades a dos problemes creixents com són la despoblació i la manca de seguretat viària en algunes zones ja que acumulem molts punts perillosos als quals no s’han posat remei «, ha afegit Julià.
Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org
