DestacatEsports

César Díaz (Jugador del CD Castellón) “Serà una trobada bonic que ens servirà per reivindicar-nos i seguir en la lluita”

L’atacant de el CD Castellón, César Díaz, ha analitzat la prèvia de la trobada davant del FC Andorra, que es disputarà aquest diumenge, 8 de desembre, a les 17: 00h a l’Estadi Municipal de Castalia.

El jugador de el quadre d’Óscar Cano reconeix que abans o després arribaria la primera derrota de la temporada: “Mai va bé perdre un partit i més tenint en compte el treball excepcional que va fer l’equip durant la major part de la trobada. Sabem que el FC Barcelona B és un equip que té pràcticament jugadors de primera divisió, que en qualsevol distracció o també encert d’ells pot penalizarte. En 80 minuts vam fer un treball fantàstic. Fins i tot vam poder augmentar l’avantatge en el marcador. No obstant això, en aquests últims minuts dues accions puntuals ens van costar els tres punts “.

D’altra banda, César Díaz admet que, tot i el potencial de l’FC Andorra, l’equip es deixarà l’ànima per aconseguir la victòria: “Encara que el FC Andorra és un equip que s’ha fet pràcticament a última hora per la compra de la plaça, compta amb un potencial econòmic que no està a l’abast d’altres. Estan fent un bon any i aquí estan, però nosaltres hem de ser exigents i anar a per cada partit. Serà una trobada bonic que ens servirà per reivindicar-nos i seguir en la lluita “.

Finalment, el ’12’ albinegre, màxim anotador de el CD Castelló i segon en la lluita pel ‘pitxitxi’, afirma que el més important és ajudar a l’equip: “Estaria bé notar. A qualsevol jugador li agrada marcar, però l’essencial és el treball conjunt. Esperem que ells no estiguin afortunats i nosaltres aconseguim la victòria “.

Informació i Foto: CD Castellon

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint