Celades (Tecnic del ValenciaCF) “Ser aquí implica màxima exigència, sortir a guanyar tots els partits”
Ets conscient que serà un repte exigent?
Sí, sens dubte. El València CF sempre és un toro, és un equip gran, un gegant. Sabem d’on venim i intentarem aportar el nostre treball de la millor manera.
Quan t’assabentes del teu fitxatge i quina idea de futbol portes?
Ha estat molt ràpid. Som conscients de la feina que ha fet Marcel·lí i el seu ‘staff’ tècnic en aquestes dues temporades i ha fet coses molt bones. Volem seguir fomentant les coses bones que ha fet l’equip i alimentar-les.
T’esperaves la crida del València CF?
Més d’esperar, un desitja sempre una crida com aquesta. Estem en un club molt, molt gran, davant d’una oportunitat molt gran i un repte molt gran per als que som aquí. Sabem l’oportunitat que tenim, estem en un estadi magnífic, una ciutat increïble i un equip molt bo que està acostumat a lluitar per les primeres posicions.
Has tingut l’ocasió de parlar directament amb Peter Lim o Anil Murthy? Quin és l’objectiu de la temporada?
L’objectiu d’un equip com el València CF sempre és guanyar els màxims partits possibles i així ho afrontem, amb aquesta mentalitat. Estem nouvinguts, però el fet de ser aquí implica màxima exigència, sortir a guanyar tots els partits. Un club com aquest no es pot plantejar una altra cosa.
Tens experiència en categories formatives de la selecció espanyola. Quina és la teva opinió sobre joves jugadors com Ferran Torres o Kang In?
Anem a posar als jugadors que van a ajudar el club a guanyar, independentment de l’edat que tingui, si el jugador té 35 anys o 17 i va a ajudar a guanyar, ja que el posarem independentment de l’edat.
Quin va ser el teu cos tècnic?
Venim amb Óscar Álvarez i Javi Miñano, volem conèixer a la gent de la casa, ja coneixem a Otxotorena. Un club com el València CF sempre té grans professionals.
¿Futbolísticament, quina València CF va a proposar Celades?
L’equip té moltes coses bones que l’han portat a aconseguir grans coses aquest any i l’anterior, no venim a trencar amb tot el que hi ha, ni de bon tros. Intentarem seguir fomentant aquestes coses bones. A partir d’aquí incorporarem algunes coses, però l’equip té moltes coses bones.
Has conegut Mestalla com a jugador, quin missatge manes a l’afició?
Per a mi, per a nosaltres, és un orgull molt gran ser aquí, treballar en un club com aquest i gaudir d’una afició com aquesta.