Castillejo ressalta la importància d’aconseguir un triomf davant el Celta que acosti al VillarrealCF a l’objectiu
El migcampista malagueny del Submarí, Samu Castillejo, ha analitzat la situació del Vila-real de cara al tram final del campionat. El ’10’ groc ha afirmat que el Vila-real està en un bon moment, recordant el triomf sobre el CD Leganés a l’Estadi de la Ceràmica: “En l’últim partit a casa vam donar una bona imatge. Vam demostrar ser un equip ràpid, que té la pilota i que sap sortir al contraatac. Vam tenir moltes ocasions “.
Immersos en la lluita per entrar en competició europea, Castillejo subratlla la importància dels últims cinc partits: “Des del primer dia de competició, entrar a Europa ha estat el nostre objectiu. Som un grup ambiciós i volem disputar competicions europees cada any. Per aconseguir-ho, cal imposar-se en els cinc xocs que ens queden “. A més, va afegir:” En aquests duels que ens resten, hem de dependre de nosaltres mateixos, no del que facin la resta d’equips. No podem estar pendents que els nostres rivals es deixin punts. al final és molt important, sobretot a casa, treure els partits que queden d’ara en endavant per enganxar passets cap a Europa. I per donar aquests passets, la nostra obligació és guanyar “, ha sentenciat Castillejo.
Amb la ment posada en el partit contra el RC Celta de Vigo (dissabte, 20.45h), Castillejo ha reconegut que un triomf davant el conjunt celeste significaria un pas important per entrar a Europa: “Aconseguir una victòria aquest dissabte marcarà el nostre camí , tant de bo puguem aconseguir-ho “.
Informació i Foto: http://www.villarrealcf.es