Castelló Sènior capta ja l’interès d’unes 5.500 persones per al seu pla de viatges 2019-2020 per la província
A la segona setmana de vendes, segons dades del Patronat Provincial de Turisme, ja són 5.357 les places reservades per a gaudir d’alguna de les tres opcions que recull un pla que busca generar activitat turística a les comarques castellonenques durant tot l’any i aconseguir unes condicions econòmiques favorables per als usuaris amb les subvencions del pla.
La Diputada de Turisme, Virginia Martí, ha exalçat el fet d’haver duplicat vendes les dues primeres setmanes respecte 2018. En aquest sentit, subratlla el treball de la institució provincial per “contribuir d’aquesta manera a ajudar el sector turístic a desestacionalitzar la demanda de viatgers ja que els viatges es desenvolupen en temporada mitjana i baixa “.
En total s’han convocat 9.733 places, distribuïdes en tres paquets. D’una banda, 6.100 per al “Programa de Vacances a la Costa de Castelló, de les quals 1.743 corresponen a aquest any 2019 i 4.357 per al 2020. Al costat d’elles, s’han preparat 2.633 places per a les” Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i natural “, de les que 640 són per al present exercici i 1.933 per al proper any. Finalment, hi ha les 1.000 places de les “Estades en Balnearis”, amb 208 per a aquest any i 792 per a 2020.
El “Programa de Vacances a la Costa de Castelló” comprèn l’estada durant 6 dies / 5 nits en hotels ubicats a la zona costanera de la província de Castelló, amb entrada diumenge i sortida divendres, en règim de pensió completa, un mínim de dos excursions de mig dia a recursos turístics o municipis de la província de Castelló, i inclou el transport des de la capital de la província de Castelló Els torns de vacances per al “Programa de Vacances a la Costa de Castelló” es desenvoluparan del 15 de setembre al 13 de desembre de 2019 i del 12 de gener al 12 de juny de 2020, ambdós inclosos.
Les “Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural” es realitzaran durant 3 dies / 2 nits durant els dies laborables, que inclouen l’estada en hotels ubicats en municipis de l’interior de la província de Castelló, en règim de mitja pensió. Els dinars es realitzaran en restaurants de qualitat mitjana en les localitats on es realitzen les visites, incloent tant el transport des de la capital de la província de Castelló, com els desplaçaments que hagin de produir-se durant els dies que dura la ruta. Els torns de vacances per a les “Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural” es desenvoluparan del 16 de setembre al 13 de desembre de 2019, i del 13 de gener al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos.
El Programa de “Estades en Balnearis” comprèn l’estada de 8 dies / 7 nits en hotels ubicats a la província de Castelló en el mateix municipi que el Balneari de destinació, amb entrada dissabte i sortida el dissabte següent, en règim de pensió completa, tres tractaments diaris mínims en Balnearis d’aigües mineromedicinals de la província de Castelló, un mínim d’1 excursió de migdia a recursos turístics o municipis de la província de Castelló, i inclou el transport des de la capital de la província de Castelló. Els torns de vacances per a les “Estades en Balnearis” es desenvoluparan del 21 de setembre al 14 de desembre de 2019, i d’11 de gener al 11 de juliol de 2020, ambdós inclosos. Cal recordar que en els tres casos s’exceptua el període de Setmana Santa dins el marc de la política de desestacionalització