Més notícies

Castelló ret homenatge a 24 matrimonis que celebren les seues Noces d’Or

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, la regidora de Gent Gran, Isabel Granero, i altres membres de l’equip de govern, han rebut hui a les parelles que celebren les seues Noces d’Or. En total han sigut 24 parelles que celebren els seus cinquanta anys de matrimoni, a les quals se’ls ha fet un reconeixement i se’ls ha entregat un marc de fotos com a record d’aquest dia.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint