DestacatGastronomia

Castelló reforça la seua aposta per la gastronomia amb un exitós showcooking de paella valenciana en la plaça de les Aules

Castelló ha reforçat la seua aposta per la gastronomia com a senya d’identitat amb la celebració d’un *showcooking de paella valenciana en la Plaça de les Aules. L’activitat, oberta al públic, ha congregat a nombrosos assistents que han pogut gaudir i aprendre de primera mà l’elaboració d’un dels plats més representatius de la Comunitat Valenciana.

El showcooking ha estat dirigit per Adolfo Cuquerella, coordinador gastronòmic del Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca, qui ha oferit una demostració didàctica i detallada sobre les tècniques tradicionals, els ingredients i els secrets que fan única a l’autèntica paella valenciana. Durant la jornada, els assistents han pogut conéixer el procés d’elaboració, reforçant així el caràcter divulgatiu de l’esdeveniment.

Esta cita gastronòmica ha servit a més com a avantsala de la semifinal que se celebrarà demà dilluns 20 d’abril al Parc Ribalta, consolidant a Castelló com un punt de trobada clau per a professionals i amants de la gastronomia. La iniciativa forma part de l’estratègia municipal per a impulsar el turisme a través de la cuina local i posar en valor la tradició culinària del territori.

La regidora de Turisme, Arantxa Miralles, ha destacat la importància d’esta mena d’accions per a la ciutat: “Este showcooking ha sigut una magnífica oportunitat per a acostar la nostra cultura gastronòmica tant a veïns com a visitants. Castelló té molt a oferir en este àmbit, i esdeveniments com este ens ajuden a posicionar-nos com un destí gastronòmic de referència, posant en valor les nostres tradicions i el talent dels nostres professionals”.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint