Castelló celebrarà Sant Valentí este dissabte amb un fotoreclam en el centre i sortejos per comprar en els comerços de la ciutat
La regidoria de Comerç i Consum ha presentat hui les iniciatives que es duran a terme amb motiu de la celebració de Sant Valentí, amb l’objectiu d’incentivar les compres en els comerços locals i dinamitzar diferents zones comercials de la ciutat. La programació combina sortejos en els establiments de la ciutat amb un fotoreclam interactiu en el centre urbà el dissabte 14 de febrer, oferint als ciutadans motius per a visitar els comerços, participar en activitats lúdiques i gaudir d’un ambient festiu als carrers de Castelló.
El regidor responsable de l’àrea, Alberto Vidal, ha explicat que “Sant Valentí representa una oportunitat excel·lent perquè els ciutadans descobrisquen i gaudisquen de la qualitat, la proximitat i el tracte personalitzat dels comerços de Castelló. Amb estes campanyes busquem generar experiències que connecten amb la ciutat i amb els seus comerciants, promovent un ambient de participació, alegria i dinamització als nostres carrers”.
L’acció central es desenrotllarà el dissabte en la plaça Pescateria, on s’instal·larà un gran fotoreclam compost per tres cors de diferents grandàries: un de 2,5 metres d’altura per 2,5 metres d’amplària, un altre de 2 metres per 2 metres i un tercer de 1,60 per 1,60 metres. L’espai es completarà amb una furgoneta vintage, on els visitants podran fer-se fotografies que podran emportar-se impreses en el moment o escanejar per a descarregar-les en els seus telèfons mòbils.
Vidal ha destacat que “este tipus d’experiències estan dissenyades per a atraure a persones de totes les edats, generar trànsit cap als comerços pròxims i reforçar la relació dels ciutadans amb la ciutat i el seu comerç local. Volem que la visita al centre siga una mica més que una compra: que siga un moment de gaudi, interacció i record, capaç de motivar als ciutadans a passejar pels nostres carrers i descobrir la riquesa del comerç de proximitat”.
Campanyes de Espai Comercial i Comerços del Raval
Paral·lelament, la regidoria de Comerç col·labora amb les campanyes específiques organitzades per les associacions Espai Comercial i Comerços del Raval. En el cas de Comerços del Raval, els clients que realitzen compres en els comerços adherits poden depositar el seu tiquet per a participar en el sorteig de sis pastissos.
Per part seua, l’associació Espai Comercial organitza el sorteig de dos sopars per a dos persones; els clients hauran d’emplenar un bitllet que es depositarà en una urna en cada establiment per a entrar en el sorteig. Estes accions ja estan actives durant la setmana i permeten que els clients puguen participar amb antelació, de manera que tots tinguen oportunitat d’optar als premis abans del cap de setmana.
El regidor ha conclòs assenyalant que “des de l’Ajuntament continuarem treballant de la mà de les associacions comercials, perquè són elles els qui millor coneixen les necessitats del sector i permeten dissenyar campanyes eficaces, adaptades a cada zona i capaces de generar beneficis reals per als comerciants i per a la ciutat. Amb esta mena d’iniciatives volem que Castelló continue sent una ciutat dinàmica, atractiva, amb carrers plens de vida i un comerç de proximitat forta, divers i competitiu”.
Informació i Foto: Ajuntament de Castelló