Castalia acollirà aquest proper dissabte 23 de febrer per primera vegada en la història una trobada entre dos clubs de futbol femení
Per tal de fomentar el futbol entre el públic femení i demostrar que les noies tenen els mateixos drets per exercir de futbolistes, el dissabte 23 de febrer tens una cita a Castalia. El feu albinegre, la casa dels més de 13.000 orelluts, albergarà la trobada entre el Joventut Almassora i el Vila-real CF, partit corresponent a la 18º jornada de lliga de la Segona Divisió Nacional Femenina Gº VII.
Així s’ha anunciat aquest matí a l’Ajuntament quan el regidor d’Esports, Enric Porcar, que «quan es va presentar l’oportunitat, no dubtem a donar suport a aquesta meravellosa iniciativa. Fem una crida a la societat de Castelló perquè s’acosti a veure futbol de primer nivell entre el Vila-real CF i el Joventut Almassora, equip vinculat al CD Castelló «, ha declarat.
Per la seva banda, el president del CD Castelló, Vicente Montesinos, s’ha mostrat molt satisfet amb aquesta idea i llança un missatge a la ciutat castellonenca. «És una oportunitat històrica per al futbol femení a Castelló obrir les portes al derbi provincial. Més enllà de la importància que les noies sentin aquesta força de l’afició del CD Castelló, també per a servir d’exemple a les futures futbolistes que han de venir «, ha manifestat Montesinos.
Tant la futbolista del Joventut Almassora, Iris Domínguez, com la jugadora del Vila-real CF, Jessi Collado, s’han mostrat molt il·lusionades per l’acte organitzat per la Fundació Albinegra i han llançat un missatge conjunt per animar a la societat de Castelló a viure aquesta cita històrica.
El partit es disputarà aquest dissabte a les 19.00H a l’Estadi Municipal de Castalia. L’entrada serà de 5 € -Gratis per als menors de 12 anys- i els diners recaptats aniran destinats a cobrir esdeveniments socials i esportius organitzats per la Fundació Albinegra. Més enllà de colors albinegres o groguets, qui guanyarà serà el futbol femení.