Política

Carrasco: «Serà una legislatura ‘0,0’ per a la nostra ciutat. Ni una sola de les promeses de Puig i Oltra s’ha complert en aquesta legislatura «

La portaveu del Grup Municipal Popular a l’Ajuntament de Castelló, Begoña Carrasco, qualifica de «presa de pèl» els pressupostos que ha presentat la Generalitat Valenciana per a la ciutat l’any 2019, perquè contemplen «menys inversió que mai» per als castellonencs. Per aquest motiu ja vaig anticipar que el PP de la ciutat de Castelló presentarà esmenes per «assegurar que arribin les inversions que necessiten i mereixen els castellonencs».

Així ho ha valorat avui, en roda de premsa, juntament amb el diputat autonòmic i portaveu d’Economia del Grup Popular en Les Corts Valencianes, Rubén Ibáñez. «El Pacte del Titànic té diners per a la tele i per fer la seva política partidista, però no per atendre les demandes dels veïns. Ni una sola de les promeses electorals que ha fet Ximo Puig i Mónica Oltra per a la capital de la Plana s’ha complert en aquesta legislatura, que serà ‘0,0’ o ‘sense’ perquè no ha arribat ni una sola de les anunciades «.

En aquesta línia, la portaveu del Grup Municipal Popular a l’Ajuntament de Castelló, Begoña Carrasco, ha assegurat que «no entenem la celebració de l’alcaldessa de Castelló d’uns pressupostos que, segons ella, són històrics, però que, amb les dades a la mà, són històrics, però de negatius que resulten per als interessos dels residents a Castelló «.

«Mai abans s’havia caigut en tanta autocomplaença. Això és el que passa per tenir una alcaldessa que només ho és a temps parcial. Que ni fa la seva feina, ni té temps per supervisar la feina que han de realitzar les altres administracions i que no estan complint, cas de la Generalitat Valenciana. Tenim una alcaldessa que posa, somriu, anuncia, promet … i aquí s’acaba tot «, lamenta.

En aquesta línia, ha recordat incompliments que «ja haurien d’estar en marxa o en fase d’execució, perquè així ho van anunciar, i dels que a dia d’avui no hi ha res en absolut, per aquest motiu tornin a figurar en els comptes de la Generalitat per a l’any 2019 «. Entre aquestes ha citat el centre de salut del Raval Universitari, que segueix figurant com a «centre auxiliar» i que hauria d’estar en servei el 2019; l’edifici de l’antiga Audiència Provincial de Castelló, a la plaça Jutge Borrull, que «ara tornen a ajornar a 2019 i que ens costarà a tots els castellonencs 12 milions d’euros, perquè encara que el promou la Generalitat, aquesta no va a posar ni un euro «; el col·legi Vicent Marzà, que s’arrossega des de l’any 2016; la conclusió de la ronda de circumval·lació o l’anunciada nova residència per a majors de Castelló, «de la qual Oltra encara no té ni terreny, ni projecte ni pressupost».

Per la seva banda, el portaveu d’Economia del Grup Popular en Les Corts, Rubén Ibáñez, ha criticat que Ximo Puig hagi manejat en aquesta legislatura «80.000 milions d’euros, sent Amparo Marco alcaldessa de Castelló, sense que els castellonencs hagin notat cap millora en la dotació d’infraestructures ni en els serveis que rep «.

«És una cosa sorprenent. Amb Amparo Marco, Castelló sempre perd. Ha perdut la ‘N’ del seu nom i ha perdut totes les inversions. Aquest és el gran llegat que Amparo Marco va donar a tots els castellonencs. Des del nom fins a les inversions. Les inversions de la Generalitat a la província de Castelló ja són paupèrrimes, de l’ordre de 86 euros per habitant de mitjana, però a Castelló ciutat li vénen només 27 euros … i gairebé de miracle «, ha denunciat. «Això és el que rebrà Castelló del senyor Puig, amb el beneplàcit a més de la senyora Marco. Una dada que contrasta amb els 2.614 euros en impostos i taxes. Perquè per pagar, tots som iguals a la Comunitat Valenciana, però per rebre inversions, no «, afegeix.

«Amparo Marco va a acabar la legislatura sense deixar cap empremta en la millora de la qualitat de vida ni dels projectes dels castellonencs», ha conclòs Rubén Ibáñez, qui anticipa que «ja he començat a treballar amb Begoña per preparar les al·legacions sol·licitant que s’incloguin els projectes que necessita Castelló «.

 

 

 

Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint