Carrasco: «El PPCS comptarà amb el suport de partit a nivell nacional per garantir que els pròxims PGE recullen les inversions que necessita la nostra ciutat»
La portaveu del Grup Municipal Popular a l’Ajuntament de Castelló, Begoña Carrasco, anuncia que «el PP de Castelló comptarà amb el suport del partit a nivell nacional per garantir que els propers pressupostos generals de l’Estat recullen les inversions que necessita la nostra ciutat». Així s’ha acordat en la reunió que ha mantingut amb el secretari general del Partit Popular nacional, Teodoro García Egea, a la seu de Gènova, en què han anunciat «vigilància màxima», en col·laboració i coordinació amb el partit a nivell provincial i regional, a l’hora de supervisar les pròximes comptes de l’Estat, «uns pressupostos que estan cridats a generar atur i l’estancament de l’economia».
«Tot el que hem conegut fins a la data dels pressupostos generals de l’Estat 2019 va encaminat a disparar la despesa pública en lloc de seguir contribuint a la dinamització de l’economia i fomentar la productivitat de les nostres empreses. Ens preocupa el sablazo d’impostos que pagaran els autònoms de la nostra ciutat i la despesa destinada a augmentar l’estructura de l’Administració, en lloc d’apostar per qüestions que generin un retorn econòmic en el conjunt dels castellonencs, suposarà una frenada en sec de la recuperació, que ja s’està alertant per part de les principals institucions i entitats econòmiques nacionals i internacionals. PSOE i Podem, amb el suport dels nacionalistes i independentistes, ens portaran a la ruïna de la que tant ens ha costat sortir «, ha indicat Begoña Carrasco.
Entre les «prioritats irrenunciables» figura «la continuïtat del Corredor Mediterrani entre Castelló i Tarragona, que ha de comptar amb la dotació pressupostària necessària, tal com ja estava programada durant l’etapa del PP, perquè el seu avanç continuï ferm i de manera decidida» . Des del PP de la ciutat de Castelló també es reclama «avanços en el projecte de la nova plataforma ferroviària d’alta velocitat entre Castelló i València, així com la culminació de les obres del tercer fil, ara mateix en actiu». L’accés ferroviari sud, l’estació intermodal i la via del tren a l’interior del port de Castelló són altres actuacions que estaven previstes i que s’han de concretar en els nous comptes de Pedro Sánchez. A més, des del PP de Castelló es reivindica la construcció d’un aparcament per a vehicles a l’estació de Castelló, una actuació que comportaria també la millora de l’entorn de la mateixa.
En l’apartat de carreteres, també es reclama que hi hagi «una partida per bonificar l’AP-7 en el tram de la província de Castelló, en igualtat de condicions» com la que ja gaudeixen altres comunitats autònomes, com Catalunya, «així com el enllaç de la CS-22 amb la dàrsena sud del port de Castelló «. «I per suposat la prolongació de l’A-7 des de Vilanova d’Alcolea al límit amb Tarragona», afegeix.
L’Arxiu Històric Provincial, la neteja a la llera del Riu Sec i la reobertura del servei de Duanes en el propi port de Castelló i la cessió d’immobles ara en desús, com l’edifici de la Comandància de la Marina o la residència de suboficials, són altres de les reivindicacions que el PP de la ciutat de Castelló va abanderar en el pròxim pressupost del Govern d’Espanya.
Finalment, la representant del PP local reclama un «suport decidit i ferm als nostres sectors punters econòmics. Tenim una indústria ceràmica líder mundial i una producció citrícola d’una qualitat extraordinària. Necessitem que es prenguin mesures que afavoreixin la seva continuïtat al nostre territori, així com la defensa dels seus interessos en l’àmbit internacional, i major promoció. El mateix passa amb el nostre sector pesquer, fonamental per al progrés del districte marítim de la capital de La Plana «.
Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es