Política

Carrasco demana “transparència” als governs de PSOE i pregunta qui va a assumir els costos de “la improvisació i les mentides”

La portaveu de Grup Municipal Popular al consistori de Castelló, Begoña Carrasco, demana “transparència i rigor” als governs de l’PSOE a Espanya, la Generalitat Valenciana i de la ciutat de Castelló, i pregunta “qui va a assumir els costos que LSU improvisació i mentides “estan generant entre els petits empresaris i autònoms de la capital de la Plana.

“Ahir a la nit, a última hora i en temps de descompte, vam conèixer que la ciutat de Castelló no canvia de nivell, i continuarà en la Fase 0, després de portar tota la setmana anunciant que estem preparats per passar a la Fase 1. És un autèntic despropòsit i veiem una irresponsabilitat manifesta en cadascuna de les decisions que per part dels Executius de el PSOE s’estan adoptant. no hi ha full de ruta ni pla. es va reprendre l’activitat en les empreses no essencials després del decret de confinament total de el país sense saber si era segur i sense mitjans de protecció. a continuació, es va deixar sortir als nens al carrer sense cap informació epidemiològica i després d’una setmana anunciant que Castelló i la Comunitat anaven a passar de fase, generant falses expectatives entre els empresaris de els comerços i de el turisme i l’hostaleria, ara passa tot el contrari. Són el caos i demostren que van donant pals de cec, sense tenir en compte les conseqüències que les seves act us tenen sobre el conjunt dels castellonencs “, ha lamentat.

Carrasco demana que s’activin d’una vegada els tests massius, “i que s’autoritzen a empreses i particulars a realizárselos, en lloc d’intervenir els laboratoris”. També reclama que es distribueixin mascaretes i guants, i que s’adoptin mesures econòmiques i fiscals per a la ciutat de Castelló.

Per aquest motiu, la líder dels populars demana “que no ens menteixin, que no menteixin als ciutadans de Castelló, i que expliquin per què deien que complíem els requisits, cosa que després no ha estat així. Quina informació han de no ens estan ocultant? Qui està mentint, el Govern de Pedro Sánchez o el de Ximo Puig? Volem conèixer les dades reals “.

Així mateix, Begoña Carrasco ha demanat que “la socialista Amparo Marco comparegui per donar tota la informació amb llum i taquígrafs, i que es posicioni de la banda dels veïns. Exigim a l’alcaldessa que expliqui si ja sabia que no anàvem a passar de fase, o si fet desistiment de les seves funcions com a màxima responsable de la gestió de la ciutat. no l’hem escoltat defensar els interessos dels castellonencs, no la veiem qüestionar el fet que comunitats com el País Basc o Navarra, amb més casos que Castelló, puguin passar a la Fase 1, amb tot el que això implica des del punt de vista econòmic i social, mentre la nostra ciutat es queda un pas enrere. Estem veient com l’alcaldessa de Castelló està protegida, afirmant que no té competències, quan els seus companys de l’PSOE d’altres localitats i altres alcaldes de la província estan treballant, adoptant mesures i deixant en evidència la manca de gestió de la capital de la Plana “. “És hora que desvetlli quin full de ruta té per a la ciutat i de saber què va a exigir al president de Govern i de la Generalitat per defensar us interessos dels castellonencs”, ha afirmat.

Paral·lelament, la portaveu de Grup Municipal Popular reclama que l’Ajuntament, “ara més que mai, adopti mesures que permeti pal·liar les pèrdues que en comerços i negocis d’hostaleria ha suposat la garrotada que han rebut amb la prohibició que puguin aixecar la persiana. Per descomptat, des del PP no els deixarem de banda i estarem reclamant accions compensatòries “.

“Una vegada més, es confirma que la solució passa per la realització de tests. Necessitem que es facin proves massives per poder saber les persones que estan infectades i són potencials focus de contagi, per poder aïllar-los i que els metges puguin sanar-los. I si no estan disposats a realitzar-los, que deixin que les empreses i particulars a títol privat se’ls realitzin pel seu compte, incorporant aquestes dades a les estadístiques oficials de Sanitat, aprofitant que es realitzen a través dels laboratoris, ara intervinguts “.

I necessitem mesures de protecció per als veïns, amb guants i mascaretes. Ningú està qüestionant des del punt sanitari que ens enfrontem a una epidèmia nova, però es tracta d’afrontar i lluitar contra les seves conseqüències amb totes les mesures i eines al seu abast “, reclama.

“I necessitem mesures econòmiques i fiscals valents, imaginatives i propositives per a empresaris i autònoms de la ciutat, que són els que generen llocs de treball, i per a les famílies en general, perquè ho estan passant molt malament i necessiten que el seu ajuntament, la institució més propera a les seves vides, els atengui i doni suport “, conclou Begoña Carrasco.

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint