Carrasco: “Castelló té dones amb talent, iniciativa i capacitat per a transformar la ciutat, a les quals continuarem secundant des de l’Ajuntament en el seu camí”
L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha participat en la XII Jornada Reinventhadas 2026, celebrada a l’Hotel Llum sota el lema “Liderar des de dins”, una cita dedicada al lideratge femení, la creativitat, la neurociència, els rituals i les històries reals de dones que es reinventen. En la jornada també han sigut presents, la Directora general d’Igualtat i de l’Institut de les Dones, Davinia Bono Pozuelo, la diputada provincial d’Igualtat Marisa Torlá i la presidenta del Consell Municipal de la Igualtat, Clara Adsuara.
Carrasco ha destacat que “Castelló té dones amb talent, amb iniciativa i amb una enorme capacitat per a transformar la ciutat a les quals continuarem secundant des de l’Ajuntament en el seu camí”i ha posat en valor la labor de Reinventhadas com a comunitat que acompanya, visibilitza i impulsa l’emprenedoria femenina.
La jornada ha comptat amb les intervencions de Verónica Maraver, amb “Crea com una xica”; Nerea López, amb “Claus de la Neurociència per a potenciar la teua millor versió”; i Gemma Fillol, amb “No és casual, és el poder del ritual”, a més d’una taula de protagonistes Reinventhadas i tallers de networking.
L’alcaldessa ha subratllat que “emprendre no és només posar en marxa un projecte, també és creure en una mateixa, trobar suport, véncer pors i saber que no estem soles”.
La jornada ha tingut a més un component solidari, ja que la recaptació anirà destinada a la Fundació Le Cadó, entitat que treballa contra el càncer de mama.
Inforació i Foto: Ajuntament de Castelló