Més notícies

Carlos Mazón va a comprar al mercat central d’Alacant i passa el dia en família

El president del PPCV i candidat a la Presidència de la Generalitat, Carlos Mazón, ha passat el dia de reflexió a Alacant. A primera hora del matí ha corregut per la Platja de Sant Joan.

Després ha anat a fer la compra amb la mare al mercat central d’Alacant. S’ha pres l’aperitiu amb els amics, ha dinat amb la família i té previst passar la tarda a casa llegint, té un parell de llibres pendents de Stefan Zweig.

Carlos Mazón ha mostrat el seu agraïment a tota la gent amb qui ha pogut parlar, escoltar i compartir tots els actes que ha tingut durant aquesta campanya. “És un dia de reflexió i descans i espero que demà sigui una gran jornada.

En aquests 15 dies, Carlos Mazón ha recorregut prop de 7000 km, ha visitat 62 pobles i ha realitzat 98 actes per tot el territori de la Comunitat Valenciana.

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint