Política

Carlos Mazón es reunix amb la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, s’ha reunit amb una representació de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV), encapçalada per la seua presidenta, Daniela González.

El cap del Consell ha valorat la música com a “senyal d’identitat” de la Comunitat Valenciana i ha recordat el compromís de recuperar la música com a matèria obligatòria en tercer de l’ESO.

En la reunió també ha participat el vicepresident primer i conseller de Cultura i Esport, Vicente Barrera.

L’FSMCV és una entitat sense ànim de lucre que té per objecte la unió entre les associacions que la integren per a promoure, difondre i dignificar l’afició, l’ensenyament i la pràctica de la música; potenciar l’associacionisme, i proporcionar a la societat civil un mitjà de desenvolupament i una articulació cultural.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint