Carlos Mazón es reuneix amb els organitzadors de la Marató València Trinidad Alfonso

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha mantingut una reunió de treball amb els organitzadors de la Marató València Trinidad Alfonso.

El president de la Societat Correcaminos, Francisco Borao; el director de la Fundació Trinitat Alfonso, Juan Miguel Gómez i el director general de la Marató València Trinitat Alfonso, Juan Botella, han presentat al president Mazón l’organització la propera edició de la marató, que serà el 3 de desembre, en què participaran 33.000 corredors i han exposat futures línies de col·laboració en un dels esdeveniments esportius anuals més importants de la Comunitat Valenciana.

La marató de València és un esdeveniment que, segons l’informe d’impacte econòmic elaborat per l’IVIE -Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques-, va generar l’any passat una despesa turística de 27 milions i un impacte fiscal de 9 milions d’euros recaptats en impostos per a les arques públiques.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

noticiesdigitals

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: