Carlos Bacca s’ha erigit en la gran referència ofensiva del VillarrealCF
Tres gols en els últims tres partits. I van 15 en totes les competicions. El gol al Vila-real CF té nom propi i no és altre que el de Carlos Bacca. L’ariet colombià està de dolç i és ambiciós de cara a final de temporada: “Un sempre vol més. No sóc conformista. Porto 15 dianes i queden cinc partits. Estic treballant molt i sé que puc marcar molts més gols que ens ajudin a treure punts i a assolir l’objectiu “.
L’atacant cafeter ha valorat la notable millora del Vila-real en els últims partits. “Hem tornat a trobar un bon nivell. L’equip va passar per un moment difícil, però hem reprès el camí del triomf i del bon joc. Portem dos xocs molt bons i l’aturada ens està venint bé per agafar forces de cara al tram final “, explica.
A falta de cinc partits, el Submarí està immers en la lluita per Europa, igual que el pròxim rival groc, el RC Celta de Vigo (dissabte, 20.45 hores). “Tenen un gran equip. Format per jugadors de molt nivell. Volen entrar a Europa. I tractaran de guanyar-nos per estar més a prop d’aquest objectiu “, ressalta.
Finalment, el ‘9’ groc dóna les claus per obtenir un nou triomf a l’Estadi de la Ceràmica: “Hem de seguir la línia dels últims partits. Ser solidaris entre nosaltres i donar-ho tot en el terreny de joc “.
Informació i Foto: http://www.villarrealcf.es