Borriana celebra demà Sant Blai amb dos espectacles de focs artificials simultanis
L’Ajuntament de Borriana, a través de la regidoria de Festes, ha previst dos espectacles de focs artificials simultanis per demà 3 de febrer, amb motiu de la celebració del dia de l’patró de la ciutat, Sant Blai, perquè els veïns i veïnes puguin gaudir-des de casa, després de la cancel·lació de les celebracions en honor de sant.
L’empresa borrianenc Pirotècnia Martí SL, amb molts anys d’experiència en aquest tipus d’espectacles piroténicos, serà l’encarregada de disparar dos castells demà dimecres 3 de febrer a les 20 hores. Els castells es llançaran simultàniament des de dues localitzacions diferents, un des de la ubicació tradicional a la banda del riu i l’altre des de la plaça de l’Hereu.
També demà, festiu a la ciutat, a les 11h es celebrarà la Missa Solemne en honor a Sant Blai a la basílica d’El Salvador, seguint les mesures sanitàries i les restriccions en vigor i complint amb l’aforament permès.
L’Ajuntament ha decidit posposar a 2022, per la situació sanitària provocada per la pandèmia, la programació d’oci i cultura en honor al patró de la ciutat, en què el teatre, la música, la tradició i el patrimoni es fonen durant tot el mes de febrer.
Informació i Foto: Ajuntament de Borriana