Bonig: “El PPCV continuarà fent una oposició constructiva i en defensa dels interessos dels valencians”
La presidenta regional del PPCV, Isabel Bonig, ha afirmat hui que el PPCV “continuarà fent una oposició constructiva i en defenda dels interessos dels valencians com a partit més votat del centre-dreta”.
Bonig s’ha pronunciat així en una primera valoració de les eleccions autonòmiques i quan l’escrutini encara no havia acabat. La presidenta ha felicitat el PSPV com a guanyador de les eleccions i també “perquè és de justícia, a tota la gent que ha estat participant en aquestes eleccions i especialment a la gent de la partit. La fragmentació del vot de dretes ens ha perjudicat “.
Bonig ha afirmat que “no ha estat fàcil arribar fins on hem arribat i si fa quatre anys li diuen al Botànic que anava a arribar ara per la mínima i de penal no s’ho hauria cregut”. La presidenta del PPCV ha explicat que el Botànic en aquesta legislatura sumava 55 escons i si es reedita serà amb 52 escons, fet que suposa menys força “ia més veurem més divisió interna amb la probable entrada de Podem”.
La presidenta del PPCV ha recordat que durant tota la campanya ha indicat que “hi havia partit” i de fet -en el moment de les declaracions el bloc de dretes s’ha quedat a 3 escons d’aconseguir la majoria i al punt del tomb “.
“Estic molt satisfeta del treball que s’ha realitzat. El Partit Popular, com a partit majoritari del centre-dreta continuarà fent una oposició constructiva i en defensa d’un projecte d’unió entre els valencians castellonencs i alacantins “, ha assenyalat.
Finalment, Isabel Bonig ha manifestat que “a partir de demà ens posem a treballar en les eleccions municipals i en les eleccions europees”. “Hem estat a punt que es produeixi aquest tomb i aquest canvi de la Comunitat”, ha assenyalat.
Informació i Foto: http://www.ppcv.com