Política

Bonig: «El món rural aporta vertebració, cohesió social i riquesa a la Comunitat Valenciana i no està sent ben tractat pel Consell»

La Presidenta del partit Popular de la Comunitat Valenciana, Isabel Bonig, ha afirmat avui que el món rural «aporta vertebració, cohesió social i riquesa a la Comunitat i no està sent ben tractat pel Consell».

Bonig ha encapçalat avui la delegació del PPCV que s’ha sumat a la manifestació en defensa del món rural que s’ha celebrat a València. «La caça, la pesca, la ramaderia, les tradicions taurines, gestió forestal integral de les muntanyes … tot forma part del món rural que tant aporta a la Comunitat Valenciana», ha assenyalat.

«El Consell posa traves i vol acabar amb tradicions com els bous al carrer. Puig i Oltra tenen competències i en tres anys s’han caracteritzat per l’abandó de l’agricultura, de l’aigua, dels regants, per la burocratització excessiva de la nostra agricultura i medi rural. Es caracteritzen per una desatenció, falta d’inversió i limitació a la pesca i a les tradicions «, ha lamentat Bonig.

La presidenta del PPCV ha reclamat el suport de tots els partits al món rural i ha reivindicat la llibertat enfront de la prohibició.

 

 

Informació i Foto: http://www.ppcv.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint