Bonig afirma que va sentir “pena i vergonya” en no escoltar Puig defensar la unitat d’Espanya com altres barons del PSOE
La presidenta del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, Isabel Bonig, ha afirmat avui que ahir va sentir “pena i vergonya” en escoltar al president de la Generalitat, Ximo Puig, i no fer-ho com altres barons del PSOE “que van defensar la unitat d’Espanya “, en referència a la decisió del Govern de Pedro Sánchez de seure amb Catalunya amb la figura d’un relator.
“Vaig escoltar a Lambán, a García Page, a Guerra, i em trec el barret perquè tots van defensar la unitat d’Espanya, la sobirania nacional i la igualtat de tots els valencians”, ha assenyalat. “Puig, en canvi, no es va pronunciar com ells. Per què prefereix estar del costat dels separatistes, dels que volen acabar amb l’ordre constitucional? Era fàcil dir que ha estat una equivocació i no acceptar el relator “, ha indicat.
Bonig ha manifestat que “no es pot posar en igualtat de condicions a un Estat com Espanya amb una banda, perquè Catalunya forma part d’Espanya, no és independent. Però Puig això no ho va dir, només parla de col·laboració i ajuda, per a què? ¿Per confrontar i trencar Espanya? “, Ha preguntat.
La presidenta del PPCV ha afirmat que el PSOE “té un gran problema i Puig també, perquè està més a prop d’Iceta que de Page o Lambán”. “Els valencians no mereixem un president com Puig i estic convençuda que l’hi diran a les urnes el 26 de maig”, ha conclòs.
Informació i Foto: http://www.ppcv.com