DestacatPolítica

Bonig afirma que l’increment d’alts càrrecs costaran 4 milions més als valencians i el titlla de “improductiu”

La presidenta del Partit Popular de la Comunitat Valenciana (PPCV), Isabel Bonig ha assenyalat que és “improductiu” que el president de la Generalitat “segueixi ampliant estructura doblant els alts càrrecs i creant més llocs per endollats” alhora que ha assenyalat que només els nous alts càrrecs li costaran 4 milions d’euros més als valencians respecte al primer Consell de 2015.

Així, ha assenyalat que Puig ha passat de 18 secretaries autonòmiques de principis de 2015 a 29, a les que se sumen l’Advocacia i l’IVF, més dues noves conselleries, una decisió que li costarà als valencians un milió d’euros a l’ any. “Puig enganya als valencians perquè en lloc de destinar els diners a Sanitat, Educació o Política Social cregui més endolls i això, és improductiu cent per cent”.

Bonig s’ha expressat en aquests termes durant la seua visita a les Fogueres d’Alacant unes festes “úniques i obertes” en una ciutat “on aquest cap de setmana tot es concentra” i s’ha mostrat esperançada que demà l’Hèrcules, pugui pujar a segona . Un cap de setmana alacantí cent per cent “.

La presidenta del PPCV hi ha assenyalat que tant la Diputació com la majoria dels principals ajuntaments de la província estan governats pel PP i ha instat al president que “col·labori amb l’ajuntament i la Diputació, que aposti per unir i no per confrontar perquè fins ara això és el hem vist en ajudes i subvencions, en temes tan cabdals com la llibertat educativa i la decisió dels pares a l’hora de triar la llengua en què educar els seus fills, en l’aigua i l’agricultura, i en altres assumptes “.

“Cal aparcar les discrepàncies i començar a construir, per això insto a Puig a apostar per la col·laboració i no per la confrontació”, ha assenyalat.

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint