Esports

Bojan Dubljevic es converteix en el primer jugador del Valencia Basket de la història a superar els 7.000 punts

El capità del València Basket va superar la barrera dels 7.000 punts, fins a deixar-la en 7.002 amb la camiseta del València Basket en la nit d’ahir en Gran Canària. Una xifra històrica que li situa amb quasi 1.500 punts d’avantatge sobre el segon classificat, Rafa Martínez.

 

El jugador montenegrí, en la seua onzena temporada en el club taronja, és el líder estadístic del club en múltiples categories, com la de punts totals, punts en la Liga Endesa, punts en competicions europees, Copa del Rei i Supercopa.

 

Dubljevic és tercer classificat en partits totals amb 596, només per darrere dels 643 de Víctor Luengo i els 626 de Rafa Martínez. A més de ser màxim rebotador, habitació màxima assistent, cinqué amb més taps, tercer amb més recuperacions i tercer jugador amb més triples.

  Jugador Punts
1 Bojan Dubljevic 7.002
2 Rafa Martínez 5.589
3 Nacho Rodilla 4.656
4 Bernard Hopkins 4.127
5 Víctor Luengo 3.984

Informació i Foto: Valencia Basket

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint