Blay defensa la creació d’ocupació juvenil com a prioritat per NNGG Castelló
El candidat a presidir Noves Generacions al congrés que se celebrarà el proper 16 de juny, Vicente Blay, ha assegurat avui que “la principal preocupació dels joves és l’ocupació” i que una de les seves prioritats com a futur president de l’organització juvenil passa per defensar les polítiques que impliquin la creació d’ocupació.
El congrés de NNGG té com a lema ‘Amb llibertat cap al futur’ i el jove candidat ha explicat que “s’ha demostrat que el Partit Popular és el partit de l’ocupació, de la creació d’oportunitats i que, per això, aposta per la llibertat “. Blay ha recordat que des que governa el PP s’han creat 32.000 llocs de treball a la província i la previsió és que amb els actuals pressupostos es creuen aquest any 6.200 llocs de treball addicionals.
A això se li suma que en els últimso cinc anys l’atur juvenil ha baixat a la província en un 44% i tot això gràcies “al saber fer i preparació dels joves castellonencs ia les acertadad mesures implantades pel Partit Popular. Malgrat això , “sempre es poden realitzar més polítiques que serveixin perquè els joves tinguem millors oportunitats laborals i des de NNGG treballarem en aquesta direcció”.
No en va, els reptes dels joves és una altra de les preocupacions de Blay qui assenyala que “les polítiques de les administracions han d’estar dirigides a millorar el sistema educatiu, la universitat i, per exemple, l’ensenyament d’idiomes, en lloc d’intentar imposar una ideologia concreta com passa per desgràcia en aquest Consell sectari i d’esquerres “.
El candidat a president de Noves Generacions ha assenyalat que “només amb polítiques que creïn ocupació es pot construir un futur per a les properes generacions i es poden millorar els serveis públics”.
Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es