Esports

BeSoccer nou partner digital de l’Elx C.F.

L’Elx C.F. compta amb un nou partner digital: BeSoccer. L’empresa, amb seu a Màlaga, és una de les companyies de dades esportius referència tant al futbol espanyol com a nivell mundial. Les dues entitats han establert un acord de col·laboració que suposa una potent aliança entre totes dues amb l’objectiu de créixer com a marques.

D’aquesta manera, BeSoccer farà un salt de qualitat a a l’estratègia digital de l’Elx C.F. en proporcionar infografies i serveis api per als suports digitals del club, amb estadístiques en temps real i Big Data automatitzat. Per la seva banda, BeSoccer tindrà suports publicitaris a l’estadi Martínez Valero, presència online en els canals oficials de comunicació i el seu logo lluirà a l’equipació del Il·licità, filial franjiverde, entre molts altres aspectes.

Amb aquesta unió, l’Elx C.F. s’alia amb una de les companyies referents en el sector tecnològic amb l’objectiu de seguir creixent i potenciant la seva imatge de marca i la seva estratègia digital, mentre que BeSoccer uneix la seva imatge a un dels clubs històrics del futbol espanyol.

BeSoccer, referent tecnològic en el futbol espanyol

BeSoccer és una empresa amb àmplia experiència en el sector i que compta amb una potentíssima base de dades que ha aconseguit posicionar el seu App com la número u en descàrregues de l’esport espanyol, així com en el ‘top 10’ en més de 60 països de tot el planeta.

La nòmina completa de clubs amb els quals treballa és cada vegada més important: Reial Betis, RC Celta, CD Leganés, Granada C.F. i RCD Espanyol, a Primera Divisió; Màlaga CF, Girona FC, UD Las Palmas i Elx, a Segona; Còrdova CF i Atlètic Balears, en la categoria de bronze (tot i que els mallorquins poden ascendir aquest cap de setmana a la categoria de plata); Centre d’Esports El Pal, del Grup IX de Tercera Divisió; Milionaris, en l’àmbit internacional, i el projecte de Màlaga, Betis i Madrid CFF en el futbol femení.

D’altra banda, BeSoccer és ja tot un referent en la Lliga Nacional de Futbol Sala, la millor competició de clubs del planeta i amb alguns dels millors jugadors del món. No només pel seu patrocini a l’equip principal de Màlaga, el BeSoccer CD UMA Antequera, que aquest any va jugar amb els millors, sinó també per la seva suport tecnològic a la pròpia LNFS.

Amb seu a Màlaga, una plantilla de més de 100 professionals i notícies generades fins a cinc idiomes diferents (espanyol, anglès, francès, portuguès i italià) les 24 hores del dia, l’empresa malaguenya s’enorgulleix de fer un pas més en el creixement dels sectors tecnològic, esportiu i informatiu.

Informació i Foto: ElxCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint