Cultura

Benicarlàndia: èxit de públic i aposta per la continuïtat

El regidor de festes, Ilde Añó, ha fet una valoració positiva sobre el retorn de “Benicarlandia”, el tradicional parc de nadal que portava anys sense presencia a les festes de nadal. Añó ha destacat “el treball que s’ha portat a terme per part de la comissió de festes, així com el dels voluntaris i les associacions que han fet possible aquest projecte”.

Més de 4000 visitants han gaudit de les diverses activitats que s’han portat a terme, tan per a menuts, com per més grans, entre la pista annexa del pavelló i la zona exterior, on podien gaudir de diferents tallers o activitats esportives com la pista de gel o la tirolina.

De cara al any vinent, el regidor de festes, ha donat per confirmada la continuïtat de Benicarlàndia i ha afegit que “es poden modificar i canviar coses de cara al 2018 per millorar aquesta experiència, encara que Benicarlandia s’ha situat com un dels parcs referència de la comarca”.

Com a balanç general, Añó ha dit que ha estat positiu, i ha destacat el bon treball de la coordinadora de penyes en la cavalcada de nadal, a més de Benicarlandia i la nit de cap d’any, on la San Silvestre primer i després la revetlla amb orquestra a la carpa de la Plaça Constitució han sigut un reflex d’unes festes participatives on han col·laborat desenes de persones i associacions.

Informació i Foto: http://www.ajuntamentdebenicarlo.org

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint