Política

Begoña Carrasco reclama a Amparo Marco més agents de la policía local en els carrers de Castelló

La falta d’agents de Policia Local als carrers de Castelló torna a ser una de les principals demandes que el Partit Popular rep en la seva Oficina de Participació Ciutadana situada al carrer Governador número 2. “La necessitat de redoblar esforços en matèria de seguretat als carrers és una petició que venim reiterant al govern de l’alcaldessa Amparo Marco des de fa anys, i no deixarem de fer-ho fins que els socis de govern a l’Ajuntament entrin en raó i atenguin aquesta demanda ciutadana”, explica el portaveu adjunt del Partit Popular en el consistori castellonenc.

Carrasco considera “del tot insuficients” els a penes sis agents que el govern d’Amparo Marco destina a vigilar el terme municipal de la capital de la Plana en caps de setmana. “L’últim cap de setmana de setembre només hi havia una patrulla d’atestats, una de seguretat ciutadana i una altra en el Grau per a garantir la seguretat d’una població de 180.000 habitants. Reiterem la nostra petició a l’alcaldessa de reforçar les plantilles perquè la seguretat ha de ser una qüestió prioritària en l’agenda del govern d’aquesta ciutat”, apunta.

“Es tracta d’una reivindicació constant de les associacions veïnals i de castellonenques a títol individual residents en tots els districtes arran dels altercats produïts aquest estiu durant la celebració d’un concert en els voltants del Port; també arran de les conductes incíviques que es repeteixen en la plaça Constitució i Isabel la Catòlica i arran de l’apunyalament a dos menors a la nostra ciutat recentment”, insisteix Begoña Carrasco.

En aquest sentit, la portaveu Popular recorda que han hagut jubilacions anticipades en el cos de la Policia Local i s’han cobert algunes places “però no són suficients”. “La Policia Local en punts estratègics com el Grau necessita reforços. El govern d’Amparo Marco va prometre en el districte marítim del Grau una nova comissaria i el que ha fet ha estat tancar la Tinença d’Alcaldia del Grau i obrir en l’antic Mercat de Sant Pere un altre edifici administratiu que no implica més agents”, assegura.

“Reclamem a l’alcaldessa una major presència d’agents de la Policia Local als carrers de tots els districtes de la ciutat perquè només la presència dels agents de l’autoritat contribueix a dissuadir als delinqüents, com bé saben i ens insisteixen els veïns de la Marjalería”, afegeix.

I conclou: “No abandonarem aquesta reivindicació que portem fent des de fa anys al govern municipal de PSOE, Compromís i Podem fins que comencem a veure resultats. No és de rebut que una capital de província com és Castelló compti amb escassos agents, només 6 el passat cap de setmana, patrullant els carrers. És intolerable perquè perquè el dia que passi una cosa greu, tot seran lamentacions quan estem advertint-los que és preferible sempre treballar amb prevenció”.

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint