Política

Begoña Carrasco: “No s'executarà l'obra en els ‘cul de sac’ de l’avinguda de Lledó de Castelló perquè així ens ho han demanat els veïns”

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, al costat del
regidor d'urbanisme, Sergio Toledo, i el regidor de barris, Paco Cabañero, ha
rebut a l'Ajuntament a l'associació de veïns Rafalafena. D'aquesta manera la
primera edila atén la petició d'aquesta associació veïnal per a traslladar-li les
seues necessitats.
La reunió ha girat entorn de la remodelació de l'avinguda de Lledó que va dur a
terme l'anterior govern de PSOE, Compromís i Podemos, sense tindre en
compte el rebuig que generava entre els veïns, com asseguren des de la pròpia
associació. Cal recordar que l'obra va costar 3,3 milions d'euros i després de
finalitzada segueix generat més problemes que beneficis als castellonencs que
ja van advertir que no hi havia necessitat de tocar-la.
En aquest sentit, l'alcaldessa Begoña Carrasco ha comunicat la decisió del nou
govern municipal de no executar obra prevista en els ‘cul de sac’ de l'avinguda
de Lledó, això és als carrers als carrers Doctor Roux, Sant Isidre Labrador i

Sanz de Bremond. “No la durem a terme perquè els veïns no la volen”, ha
explicat.
D'aquesta manera, la primera edila reorientarà els 279.149 euros que costen
aquestes obres “a altres actuacions que sí que responguen a demandes dels
castellonencs”, avança.
D'altra banda i a causa dels problemes d'inundabilitat que arrossega aquesta
avinguda després de la seua reforma, l'alcaldessa Begoña Carrasco informa
que s'està en contacte amb l'empresa que va dur a terme l'obra. “Hem
encarregat ja un informe tècnic per a conéixer per què s'inunden els habitatges
i la Basílica després de la reforma. Si és degut a la falta d'embornals o altres
causes amb l'objectiu de posar solució com més prompte millor. Sabem que és
un problema que preocupa els residents”.
“Atenem així una de les reivindicacions que ens ha traslladat l'associació de
veïns Rafalafena. Treballem des de ja en la cerca de solucions anticipant-nos
als episodis de gota freda freqüents a final d'estiu”, afig l'alcaldessa.
D'altra banda la primera edila s'ha compromés a estudiar la possibilitat que els
vehicles puguen creuar de manera transversal l'avinguda de Lidón, des dels
carrers que han quedat en ‘cul de sac’, tal com sol·licita l'associació de veïns
Rafalafena.

Informacio i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint