Política

Begoña Carrasco en l’executiva nacional del Partit Popular

La presidenta local del Partit Popular, Begoña Carrasco, entra a formar part del comitè executiu nacional de Pablo Casado, que s’ha proclamat amb el 57% dels vots president del Partit Popular. També seran a la Junta Directiva Nacional dels diputats nacionals i senadors del PPCS.

El president del Partit Popular de la província de Castelló, Miguel Barrachina, ha destacat que «Begoña Carrasco va ser la veu de Castelló en el Partit Popular nacional i estic convençut que farà un magnífic treball per defensar els interessos de Castelló i la nostra província» .

Per al mandatari popular, «avui surt un Partit Popular renovat i amb força per afrontar les eleccions del 2019, recuperar les alcaldies i el Govern d’Espanya». «Des d’avui la suma d’esforços s’han de convertir a Pablo Casado en el pròxim president d’Espanya», ha continuat.

«D’aquest congrés vam sortir més units i forts que mai perquè només un Partit Popular fort, que defensi els valors de la llibertat i la unitat d’Espanya, serà capaç de vèncer al socialisme i al nacionalisme».

Segons Barrachina, «des d’avui, tot el Partit Popular de la província de Castelló es posa a treballar al servei del nou president, perquè la unitat i la fortalesa són garantia per a guanyar».

Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint